گاوآهن دو خیش تیلر انتخاب اول ملکه انگلیس برای باغ هایش بود

یکی از کلیدهای داشتن یک باغ موفق، خاک حاصلخیز است. فرقی نمی کند میوه بکارید یا سبزیجات، همه باغ ها به خاک خوب و غنی نیاز دارند. اگر در حال آماده شدن برای کاشت باغ خود هستید، یکی از ساده ترین راه ها برای آماده سازی خاک استفاده از گاوآهن دو خیش تیلر است.

انواع پنجه های باغی موجود و نحوه استفاده از آنها را برای آماده سازی باغ خود برای کاشت کشف کنیدشما متوجه خواهید شد که پنجه های باغ در اندازه های مختلف برای کمک به شما در باغ های مختلف وجود دارند.

قوی ترین نوع گاو آهن دوخیش تیلر یک گزینه پشتی است. این تیلرها معمولاً دارای موتور گازی هستند و عرض آنها بین 12 تا 24 اینچ است.

آنها برای باغ های بزرگ یا زمانی که نیاز به شکستن سریع خاکی دارید که هرگز کشت نشده است ایده آل هستند.
تیلرهای باغچه جلو دارای موتورهای گازی کوچکتر هستند و عرض آنها بین 12 تا 36 اینچ است. از آنجایی که تیلرهای جلویی معمولاً به اندازه تیلرهای پشتی قدرت ندارند، برای باغ هایی که قبلاً ساخته شده اند ایده آل هستند. آخرین گزینه شما یک تزکیه کننده است.

گاو آهن

این کوچکترین گزینه است و با موتور گازی یا الکتریکی کار می کند. کولتیواتورها دارای عرض کمی هستند که برای چرخاندن خاک در نزدیکی گیاهان موجود و حذف علف های هرز طراحی شده اند.

پنجه های باغ عملکردهای مختلفی را برای کارکردن زمین و آماده سازی آن برای کاشت ارائه می دهند. شما می توانید از گاو آهن دوخیش تیلر برای علف های هرز، بیل زدن، شخم زدن یا خرد کردن خاک استفاده کنید.

پنجه های باغی خاک را به قطعات کوچکتر می شکنند که به بهبود هوادهی خاک و جلوگیری از رشد علف های هرز کمک می کند. علاوه بر این، پنجه‌ها زمین زیر خاک سطحی را شل می‌کنند تا به ریشه‌های محصول کمک کنند تا سریع‌تر رشد کنند و به دورتر از زمین برسند.

سنگ‌های بزرگ، ریشه‌های درختان و سایر موانع، کار را دشوار می‌کنند. صخره های بزرگ به ویژه در مسیر پنجه قرار می گیرند، بنابراین بهتر است آنها را قبل از اینکه خودت کنید حرکت دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.