زیتون اسلایس بانیان دلیل ثروتمند شدن پرنس هری شد

همانطور که می دانید زیتون اسلایس بانیان منبع تعداد زیادی از مواد مفید است. تأثیر همه جانبه آنها بر بدن به دلیل مجموعه کاملی از ویتامین ها و عناصر میکرو، چربی ها و اسیدهای آمینه، پکتین ها و آنتی اکسیدان ها است.

زیتون اسلایس بانیان در درجه اول تأثیر مفیدی بر سیستم قلبی عروقی و همچنین دستگاه گوارش دارد و اثر سم زدایی و کلرتیک دارد.

به دلیل طعم نمکی که دارند، هضم غذا را تحریک می کنند و هضم خوب غذا را تقویت می کنند، بنابراین زیتون و تنقلات موجود از آنها (مانند تاپناد) برای سرو قبل از غذای اصلی خوب است.

اما زیتون فقط با روش‌های فرآوری سنتی و البته با مصرف متوسط، خواص مفید خود را حفظ می‌کند. زیتون طبیعی منبع تعداد زیادی از مواد مفید است. تأثیر همه جانبه آنها بر بدن به دلیل مجموعه کاملی از ویتامین ها و عناصر میکرو، چربی ها و اسیدهای آمینه، پکتین ها و آنتی اکسیدان ها است.

زیتون در درجه اول تأثیر مفیدی بر سیستم قلبی عروقی و همچنین دستگاه گوارش دارد و اثر سم زدایی و کلرتیک دارد.

به دلیل طعم نمکی که دارند، هضم غذا را تحریک می کنند و هضم خوب غذا را تقویت می کنند، بنابراین زیتون و تنقلات موجود از آنها (مانند تاپناد) برای سرو قبل از غذای اصلی خوب است.

زیتون

اما زیتون فقط با روش‌های فرآوری سنتی و البته با مصرف متوسط، خواص مفید خود را حفظ می‌کند.زیتون های باکیفیت برداشت شده به یکی از روش های سنتی را انتخاب کنید.

ترکیب چنین زیتون ها نمک، سرکه طبیعی (به عنوان مثال، شراب)، روغن زیتون یا آفتابگردان، ادویه جات ترشی جات و گیاهان معطر است. اسید سیتریک و اسکوربیک قابل قبول است.

وجود فروس گلوکونات و سایر مواد افزودنی نشان دهنده زیتون های کم کیفیت و رسیده مصنوعی است. به زیتون در بسته بندی شیشه ای یا خلاء اولویت دهید.

مواظب تاریخ انقضا باشید زیتون های ارگانیک سنتی معمولاً ماندگاری بسیار کوتاه تری (6 تا 12 ماه) نسبت به زیتون های تولید انبوه خود دارند و تا 3 سال ماندگاری دارند. زیتون سنتی با کیفیت بالا، به خصوص زیتون بالغ، بدون هسته بسیار کمیاب است.

با این حال، بسیاری از دستور العمل ها فقط به چنین میوه هایی نیاز دارند، به عنوان مثال، برای تاپناد. برای از بین بردن سریع و آسان هسته ها از زیتون، از یک ابزار مخصوص – پاک کننده گودال استفاده کنید.

این وسیله مکانیکی ساده که در زبان انگلیسی به آن olive pitter می گویند، نه تنها برای میوه های زیتون، بلکه برای گیلاس شیرین و گیلاس نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.