موارد استفاده از گل رز سیاه

گل رز بیشتر به عنوان گیاهان زینتی شناخته می شود که به دلیل رز مشکی های خود در باغ و گاهی اوقات در داخل خانه رشد می کنند. آنها همچنین برای عطرسازی تجاری و محصولات گل بریده تجاری استفاده شده اند. برخی از آنها به عنوان گیاهان منظره، برای پرچین و سایر اهداف سودمند مانند پوشش بازی و تثبیت شیب استفاده می شود.

اکثر گل های رز زینتی هیبریدهایی هستند که برای گل هایشان پرورش داده شده اند. تعداد کمی از رنگ موی لاکچری عمدتاً گونه ای برای شاخ و برگ های جذاب یا معطر (مانند Rosa glauca و Rosa rubiginosa)، خارهای زینتی (مانند Rosa sericea) یا برای میوه های خودنمایی (مانند Rosa moyesii) رشد می کنند.

رزهای زینتی هزاران سال است که کشت می‌شده‌اند، با اولین کشت شناخته‌شده تا حداقل 500 سال قبل از میلاد در کشورهای مدیترانه، ایران و چین. تخمین زده می شود که 30 تا 35 هزار هیبرید و ارقام گل رز برای استفاده در باغ به عنوان گیاهان گلدار پرورش و انتخاب شده است. بیشتر آنها دو گل هستند و بسیاری یا همه پرچم ها به گلبرگ های اضافی تبدیل شده اند.

در اوایل قرن نوزدهم، امپراتور ژوزفین فرانسه از توسعه پرورش لباس بلوچی در باغ های خود در مالمیسون حمایت کرد. تا سال 1840، زمانی که یک روزاریوم توسط مهد کودک Loddiges برای گورستان Abney Park، یک قبرستان باغ و درختکاری اولیه ویکتوریایی در انگلستان کاشته شد، مجموعه ای با بیش از یک هزار رقم، واریته و گونه مختلف امکان پذیر شد.

گل رز یک محصول محبوب برای گل های شاخه بریده خانگی و تجاری است. به طور کلی آنها در هنگام جوانه زدن برداشت و بریده می شوند و در شرایط یخچال نگهداری می شوند تا زمانی که برای نمایش در محل فروش خود آماده شوند.

در آب و هوای معتدل، رب انار اغلب در گلخانه ها رشد می کنند، و در کشورهای گرمتر نیز ممکن است آنها را تحت پوشش قرار دهند تا اطمینان حاصل شود که گل ها توسط آب و هوا آسیب نمی بینند و کنترل آفات و بیماری ها می تواند به طور موثر انجام شود. مقادیر قابل توجهی در برخی از کشورهای گرمسیری رشد می‌کند و از طریق هوا به بازارهای سراسر جهان ارسال می‌شود.

برخی از انواع گل رز به طور مصنوعی با استفاده از آب رنگ شده رنگ می شوند، مانند رزهای رنگین کمانی.

  • منابع:
    1. Uses of black rose
  • تبلیغات:
    1. فروش انواع دانه تره مرغوب
    2. دستگاه بازیافت پلاستیک
    3. انواع پارچه کرپ
    4. خرید و فروش سطل پلاستیکی بنایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.