پیرلوئیجی داور ایتالیایی که با مانتو زنانه وارد زمین فوتبال می شود!!!

بدانید چه طرح هایی بهتر عمل می کنند. از راه راه های افقی و طرح های بیش از حد خودداری کنید.

اینها توجه ناخواسته ای را به بدن شما جلب می کند که ممکن است سعی کنید از آن اجتناب کنید. اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید، رنگ های یکدست انتخاب مطمئن تری هستند.

قانون امتحان شده و واقعی این است که مشکی به طور کلی بسیار لاغر کننده و چاپلوس کننده است، پس سعی کنید از مانتو زنانه سایز بزرگ مشکی در کمد لباستان چند دست داشته باشید.

چسبیدن به رنگ‌های تیره‌تر یک شرط مطمئن است، زیرا رنگ‌های روشن/روشن‌تر توجه شما را به بدن شما جلب می‌کنند و در استتار کردن برخی از مناطق مشکل‌دار مؤثر نیستند.

اگر الگویی را انتخاب کردید، عمودی فکر کنید. هر راه راه یا الگوی عمودی که به صورت عمودی جریان دارد، طول بدن شما را دنبال می کند و آن را دراز می کند، نه اینکه مانند الگوهای افقی آن را برش دهد.

از پارچه های بزرگ و لباس های چادری خودداری کنید.

مانتو

این یک عمل رایج است که فکر کنید پوشیدن لباس های بزرگ چهره شما را پنهان می کند. با این حال، در واقعیت، فقط ویژگی‌هایی را که می‌خواهید پنهان کنید، برجسته می‌کند.

پوشیدن لباس‌های خیلی بزرگ فقط توجه را به این واقعیت جلب می‌کند که سعی می‌کنید پشت لباس‌هایتان پنهان شوید و ظاهرتان را کمتر متمایز می‌کند. این باعث می شود در دراز مدت بزرگتر به نظر برسید.

همچنین از لباس‌های خیلی تنگ خودداری کنید—لباس‌هایتان باید اندامتان را کمرنگ کند، به‌ویژه دور کمرتان.

شلوار مناسب را انتخاب کنید. به راحتی می توان فکر کرد که پوشیدن شلوارهای بیش از حد بزرگ جذاب تر از شلوارهای خیلی کوچک هستند (همه ما می خواهیم از بالاپوش مخوف مافین خودداری کنیم!).

اما واقعیت امر این است که هر دو گزینه به یک اندازه خوشایند نیستند.

شلوارهای خیلی بزرگ شکل شما را پنهان می کنند و شما را حجیم جلوه می دهند.

یک شلوار جین مناسب تهیه کنید – یا اگر نتوانستید یکی از آن‌ها را پیدا کنید، از یک خیاط بخواهید که یک شلوار جین را فقط برای شما از برخی که قبلاً دارید بسازد. یک جفت شلوار کاملاً مناسب راه زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر این، شلوارهای بوت برش را هدف بگیرید. این سبک در قسمت پایین کمی پهن تر است و باسن و ران های شما را متناسب تر نشان می دهد.