پوشیدن لباس نوزادی شابن موجب مرگ نوزادها می شود!!!

ژاکت های پشمی بهترین راه برای گرم نگه داشتن کودک و محافظت از او در برابر سرما این است که او را وادار به پوشیدن پشم گوسفند کنید.

این مدل در انواع مختلفی از لباس نوزادی شابن  برای نوزادان گرفته تا کت برای کودکان بزرگتر عرضه می شود. اینها همچنین با هود برای محافظت از سر و گوش در برابر باد سرد موجود هستند.

کلاه و دستکش در تابستان برای محافظت از کودک در برابر آفتاب و در زمستان به کلاه آفتابی لبه پهن نیاز دارید، کلاهی که به خوبی گوش ها را از سرما بپوشاند.

برخی از کلاه ها دارای یک نخ در زیر چانه هستند تا اطمینان حاصل شود که روی سر کودک باقی می مانند.

دستکش های مخصوص نوزادان به شکل کیف هایی با بند کشی در پایین هستند که باعث می شود سوار شدن و پایین آوردن آن ها از دست های کوچک بسیار راحت تر باشد.

لباس نوزادی

جوراب، چکمه و کفش برای داخل خانه به جوراب و چکمه هایی نیاز دارید که برای پوشیدن در فضای باز محکم بسته شوند.

به طور معمول، نوزادان فقط بعد از یک سالگی شروع به پوشیدن کفش می کنند.

برخی از متخصصان اطفال توصیه می کنند که صبر کنید تا کودک شما بتواند به طور پیوسته راه برود، زیرا کفش می تواند در رشد حرکتی او اختلال ایجاد کند.

کفش‌ها را باید از فروشگاه‌های تخصصی کودکان خریداری کنید، زیرا به شما کمک می‌کند در مورد اینکه کدام کفش راحت‌تر است، چه اندازه بخرید و اینکه آیا کفش فضای کافی برای رشد دارد یا خیر، راهنمایی خوبی دریافت کنید.

تا زمانی که کودکتان خوب راه نرود، پاهای او را با جوراب یا چکمه ای بپوشانید که محکم نگه داشته شود و از لیز خوردن کودک جلوگیری کند.

ژاکت کش باف پشمی، ژاکت و سویشرت ژاکت ها و ژاکت های دکمه دار یا زیپ دار محبوبیت بیشتری دارند زیرا پوشیدن و درآوردن آن ها آسان است.

اغلب کودکان دوست ندارند سرشان از سوراخ های باریک گردن به داخل فرو رود.

خرید ژاکت های سایز بزرگتر با بازوها و زیپ های شل یا دکمه های محکم تر منطقی تر است.