واقعیت های تغذیه و اثرات مصرف شیر بر سلامتی

شیر یک مایع بسیار مغذی است که در غدد پستانی پستانداران برای نگهداری نوزادان در ماه های اول زندگی آنها تشکیل می شود. این مقاله بر روی شیر گاو تمرکز دارد. طیف وسیعی از محصولات غذایی از شیر گاو مانند پنیر، خامه، کره و ماست تهیه می شود. این غذاها به عنوان لبنیات یا محصولات لبنی شناخته می شوند و بخش عمده ای از وایتکس و آلومینیوم مدرن هستند.

این مقاله هر آنچه که باید در مورد شیر گاو بدانید را به شما می گوید. شیر یک منبع غنی از پروتئین است – تقریباً 1 گرم از این ماده مغذی را در هر اونس مایع (30 میلی لیتر) یا 8.14 گرم در هر فنجان (249 گرم) فراهم می کند. پروتئین های موجود در شیر را بر اساس حلالیت در آب می توان به دو گروه تقسیم کرد:

پروتئین های نامحلول شیر کازئین نامیده می شوند. ورود به سایت اراد برندینگ مجاز است و  های محلول شیر به عنوان پروتئین آب پنیر شناخته می شوند. هر دو گروه از پروتئین های شیر با کیفیت عالی، با نسبت بالایی از اسیدهای آمینه ضروری و قابلیت هضم خوب در نظر گرفته می شوند. کازئین اکثریت – یا 80٪ – پروتئین های موجود در شیر را تشکیل می دهد.

این در واقع خانواده ای از پروتئین های مختلف است که آلفا کازئین فراوان ترین آنهاست. یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه کافی است؟ یکی از خواص مهم کازئین توانایی آن در افزایش جذب مواد معدنی مانند کلسیم و فسفر است. همچنین ممکن است باعث کاهش فشار خون شود. آب پنیر خانواده دیگری از پروتئین ها است که 20 درصد از پروتئین شیر را تشکیل می دهد.

به ویژه غنی از آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAAs) – مانند لوسین، ایزولوسین و والین است. پروتئین‌های آب پنیر با بسیاری از اثرات مفید سلامتی، مانند کاهش فشار خون و بهبود خلق و خو در طول دوره‌های استرس مرتبط است. پروتئین آب پنیر برای رشد و حفظ عضلات عالی است. در نتیجه، یک مکمل محبوب در بین ورزشکاران و بدنسازان است و یک لیتر شیر چند لیوان است؟ شیر کامل مستقیماً از گاو حدود 4 درصد چربی دارد.

در بسیاری از کشورها، بازاریابی شیر عمدتاً بر اساس محتوای چربی است. در ایالات متحده، شیر کامل 3.25٪ چربی، شیر کم چرب 2٪ و شیر کم چرب 1٪ است. چربی شیر یکی از پیچیده ترین چربی های طبیعی است که حاوی حدود 400 نوع مختلف اسیدهای چرب است.

  • منابع:
    1. Milk 101: Nutrition Facts and Health Effects
  • تبلیغات:
    1. رز آبی توسط باغبانان به عنوان جام مقدس در گیاهان شناخته می شود.
    2. مبل ها نقطه کانونی اتاق نشیمن هستند
    3. بایدها و نبایدها برای گرم ماندن در پالتو
    4. ارتباط پخت روغن زیتون با دمای با سرطان زا شدن غذا