نوار دستگاه قند خون easy gluco همسر رونالدو را نجات داد

می‌توانید از میان تعداد انگشت شماری دستگاه که امروزه در دسترس هستند،نوار دستگاه قند خون easy gluco را انتخاب کنید.

هر کدام تقریباً به یک شکل کار می کنند. تفاوت های اصلی در ظاهر، احساس و ویژگی های یک دستگاه است.

به طور کلی، در اینجا نحوه عملکرد  easy gluco آمده است:

شما یک سنسور کوچک را دقیقاً زیر پوست خود قرار می دهید، معمولاً روی شکم یا بازو. یک اپلیکاتور انجام این قسمت را سریع و آسان می کند. نوار چسب سنسور را در جای خود نگه می دارد.
این سنسور سطح گلوکز را در مایع زیر پوست شما اندازه گیری می کند. اکثر دستگاه های easy gluco هر پنج دقیقه یک بار، در تمام طول روز و شب، مطالعه می کنند.

نوار

شما باید سنسور را به طور منظم بر اساس دستگاه تغییر دهید. برای اکثر دستگاه‌ها، هر ۷ تا ۱۴ روز یک‌بار سنسورها را در خانه عوض می‌کنید.

برای برخی از دستگاه‌های easy gluco قابل کاشت طولانی‌مدت، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما حسگر را در یک روش در مطب خود چندین بار (یا کمتر) هر سال تغییر می‌دهد.
همه سیستم‌های easy gluco از یک فرستنده برای ارسال بی‌سیم داده‌های گلوکز از حسگر به دستگاهی استفاده می‌کنند که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

برای برخی از سیستم های easy gluco، فرستنده قابل استفاده مجدد است و به هر سنسور جدید متصل می شود.

برای سایر سیستم های،easy gluco فرستنده بخشی از سنسور یکبار مصرف است.
بسته به سیستم easy gluco، داده های گلوکز از حسگر به یک دستگاه دستی به نام گیرنده (مشابه تلفن همراه)، یک برنامه در تلفن هوشمند یا یک پمپ انسولین ارسال می شود.
می‌توانید داده‌هایeasy gluco  (سطح گلوکز، روند و تاریخچه آنی) را در هر زمان در رایانه بارگیری کنید.

برخی از سیستم های easy gluco داده ها را به طور مداوم ارسال می کنند. همچنین می توانید اطلاعات را با ارائه دهنده خود به اشتراک بگذارید.

درک نحوه عملکرد دستگاه easy gluco به زمان و صبر نیاز دارد. اما لازم نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. ارائه دهنده شما باید یک دستگاه CGM (مثل هر دارویی) تجویز کند.

هنگامی که یک easy gluco دارید، یک متخصص واجد شرایط به شما کمک می کند تا نحوه استفاده ایمن از آن را بیاموزید.

ممکن است ارائه دهنده شما شرکت در کلاس آموزش دیابت یا صحبت انفرادی با یک مربی دیابت (متخصص در فناوری دیابت) را توصیه کند.