میوه خشک زنجان ریزش موهایتان را کاملا قطع می کند

در واقع باید بدانید که میوه خشک زنجان حریص و سالم برای پیر و جوان جذاب است زیرا هم بعد طعم و هم برخی از خواص محافظتی ارزشمند برای بدن را با هم ترکیب می کند.

بسیاری از مردم توصیه می کنند که گردو، فندق، بادام یا بادام زمینی را در رژیم غذایی قرار دهید، از جمله مارکو بیانچی، گواهی جدید UniSalute، همانطور که او در یک مصاحبه اختصاصی به ما گفت.

با این حال، مهم است که با احتیاط پیش بروید. خطراتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود تا بتوان میوه خشک را با خیال راحت به کودکان داد.

به همین دلیل، ما این موضوع را به لطف مشارکت متخصصان اطفال آندریا پسیون، استاد اطفال در دانشگاه بولونیا، و جووانی کورسلو، استاد کامل اطفال در دانشگاه پالرمو و رئیس سابق انجمن کودکان ایتالیا بررسی کردیم.

میوه

“میوه خشک را می توان به شکل مناسب و با شروع از شیرگیری معرفی کرد”.

هیچ میوه یا دانه ای بهتر از سایرین وجود ندارد: همانطور که پیش بینی می شد، ایده آل این است که طیف وسیعی از میوه های خشک را به روشی متنوع ارائه دهید.

برخلاف آنچه در گذشته تصور می شد، امروزه می دانیم که خطر ابتلا به آلرژی با ارائه این غذاها به کودک از شیر گرفتن، محدود می شود.

این متخصص در پایان می‌گوید: «هیچ مدرکی مبنی بر اینکه تأخیر در معرفی غذاهای بالقوه آلرژی‌زا بیش از ماه ششم تأثیر محافظتی بر ایجاد آلرژی داشته باشد، وجود ندارد و این امر در مورد میوه‌های خشک به ویژه بادام زمینی نیز صدق می‌کند».

دکتر لوسیانا توضیح می‌دهد: «گروه میوه‌های خشک حاوی چیزی است که در واقع میوه روغن آجیل است – بنابراین گردو، بادام، فندق، پسته، بادام هندی و بادام زمینی – به علاوه دانه‌های روغنی مانند کدو تنبل، آفتابگردان، کنجد، کتان، چیا و کنف». بارونی، متخصص تغذیه و رئیس انجمن علمی تغذیه گیاهخواری.
به طور کلی – تاکید بارونی – میوه خشک مواد مغذی مهمی از جمله مواد معدنی مانند روی، منیزیم و سلنیوم، ویتامین E و اسیدهای چرب غیر اشباع از خانواده امگا 3 و امگا 6 را فراهم می کند.
بدیهی است که هر یک از غذاهای ذکر شده در بالا ترکیب خاص خود را دارند، بنابراین با مصرف متفاوت، وسیع ترین طیف ممکن از مواد مغذی به دست می آید.