مطبی با لامپ شمعی نور سونوگرافی انجام می دهد!!!

اگر واقعیت به شدت به مقررات اتحادیه اروپا اختصاص داده شود، آنگاه ملاحظات ما در مورد انواع لامپ ها می تواند تنها به منابع دیود LED محدود شود.

متأسفانه، اگرچه دستورالعمل حذف لامپ‌های رشته‌ای سنتی (با رشته تنگستن) سال‌هاست که اجرا می‌شود و آخرین لامپ‌های رشته‌ای کلاسیک حداکثر تا سال 2016 در دسترس قرار می‌گرفتند و لامپ‌های با وات بالاتر (100 وات، 60 وات) خیلی زودتر، بعداً 40 وات از بازار خارج شود.

هنوز هم می‌توانید لامپ شمعی نور با توان‌های مختلف را در فروشگاه‌ها بخرید، و خرید لامپ شمعی نور تا 100 وات مشکلی ندارد.

البته روی آنها به‌عنوان غیرقابل استفاده در خانه مشخص شده است – از برچسب‌های مختلفی استفاده می‌شود، “دستگاه گرمایشی” “، “روشنایی کارگاهی”، “روشنایی صنعتی”، “برای مصارف خانگی نیست”، و غیره.

این حتی فقط یک موضوع نامگذاری نیست، صرفاً شاخه هایی از اقتصاد (به عنوان مثال پرورش طیور انبوه) وجود دارد که در آنها کلاسیک و گرما منتشر می شود.

لامپ

لامپ ها هنوز ضروری هستند، در همین حال، بسیاری از افراد با موفقیت از این لامپ ها در خانه استفاده می کنند.

جای تعجب نیست که چنین لامپ هیچ تفاوتی با یک لامپ سنتی و کلاسیک ندارد. کلاسیک یا چی؟

اصل عملکرد لامپ کلاسیک و “غیرقانونی” امروزه بسیار ساده است، جریانی که از طریق یک مارپیچ نازک که معمولاً از تنگستن ساخته شده است، آن را تا دمای بسیار بالایی گرم می کند، حتی به طور قابل توجهی بیش از 2000 درجه سانتیگراد، به همین دلیل از تنگستن استفاده می شود – فلزی با نقطه ذوب بسیار بالا.

این گرمایش اثر حرارتی جریان الکتریکی از طریق مقطع هادی است که باعث درخشش سیم تنگستن می شود که نور می دهد.

البته به دلیل محصور شدن سیم در یک حباب شیشه ای که به درستی ساخته شده است، چنین دمای بالایی را احساس نمی کنیم.

لامپ های شفاف و کلاسیک معمولاً دارای خلاء هستند.