لباس زنانه خانگی باعث طلاق مادربزرگ امباپه شد!!!!

مروزه مردم به مد غالب توجه دارند، آنها می خواهند خوب لباس بپوشند.

افرادی که از روندهای فعلی صنعت پوشاک آگاه هستند، می خواهند اینگونه لباس بپوشند.

اغلب، به دلیل محدودیت های مالی، وقتی یک مجموعه جدید در فروشگاه های شرکت ظاهر می شود، نمی توانند چنین لباس هایی بخرند.

جوانان معمولاً کمترین پول را دارند و بیشتر به ترندها و استایل علاقه دارند،  بنابراین، آنها بخش قابل توجهی از گروه هدف پیشنهاد لباس اوت لت را تشکیل می دهند.

با این حال، بیشترین پتانسیل توسط صاحبان فروشگاه هایی با انتهای مجموعه در افراد بالغ 25-55 ساله مشاهده می شود، در میان آنها، زنان دریافت کننده ویژه هستند.

خانم‌هایی که می‌خواهند لباس زنانه خانگی بپوشند، فروشگاه‌های اوت لت را جایگزینی عالی و گاهی تنها فرصتی برای خرید لباس از مجموعه فعلی، با کیفیت و برندهای معروف می‌دانند.

لباس

یکی از گروه های مشتریان فروشگاه های اوت لت افراد افراد با سلیقه خاص هستند.

آنها معمولاً می خواهند از محیط اطراف خود متمایز شوند. آنها اغلب به دنبال لباس های خارج از کشور، مدل های مجرد، منحصر به فرد، لباس های غیر متعارف هستند.

متخصصانی که بازار اوت لت را بررسی می کنند و به دنبال نقاط قوت و ضعف و همچنین پتانسیل آن می گردند، متوجه شده اند که یک مد واقعی برای اوت لت وجود دارد.

مشتریان اغلب از آنها خرید می کنند و اطمینان می دهند که به این کار ادامه خواهند داد.

آنها بر مزیت این گونه خریدها و برتری آنها نسبت به خرید یک مجموعه جدید تاکید می کنند.

Outlet یک نقطه فروش مدرن است که از نیازهای روزافزون بسیاری از مشتریان عادی ایجاد شده است.

علاوه بر این، تقاضا برای لباس های اوت لت در حال افزایش است. موفقیت رسانه ها با اصالت آنها تعیین می شود.

اینها نقاطی هستند که در آن مصرف کنندگان “به دنبال معامله” هستند.

برخی از مشتریان از نمایشگاه های شرکت بازدید می کنند یا کاتالوگ ها را در وب سایت خود مرور می کنند و لباس مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

اگر قیمت هنوز رضایت بخش نیست، آنها به دنبال یک محصول خاص در فروشگاه های ثابت یا در شبکه ای هستند که این برند را ارائه می دهند.

اغلب، مشتریان حتی چند ماه صبر می کنند تا بتوانند یک چیز معین و رویایی را بخرند.

خروجی ها مصالحه ای بین نیازهای یک ظاهر طراحی مد روز و موانع مالی هستند.

اگرچه بیشترین مزیتی که اغلب ذکر شده است، قیمت پایین لباس های فروخته شده در آنجا است، این قیمت ها اغلب بسیار بالا هستند.