دستگاه روغن گیر خانگی اویلی دستگاه محبوب جوبایدن

جداکننده های روغن با دستگاه روغن گیر خانگی اویلی در تمام سطوحی که مواد آلوده کننده آب به شکل مایعات سبک وجود دارند لازم است تا این آلاینده ها را از آب کثیف جدا کرده و در سیستم نگه دارند تا بتوانند به تاسیسات دفع مانند سیستم فاضلاب عمومی تخلیه شوند.

یا احتمالاً حتی در یک بدن آب. بنابراین برخی از مقامات دفع زباله در قوانین فاضلاب خود، عملکرد یک جداکننده مایع سبک یا مقادیر حدی را برای مواد معرفی شده تجویز می کنند که تنها از طریق چنین پیش تصفیه فاضلاب قابل دستیابی است.

به عنوان مثال، پمپ بنزین ها، کارگاه های اتومبیل، محل های شستشوی اتومبیل یا ماشین آلات کشاورزی یا سایر کارگاه ها تحت تأثیر قرار می گیرند.

هنگام تخلیه چنین سیستم‌هایی از طریق جداکننده‌های روغن به داخل بدنه آب، باید الزامات بیشتری را در آلمان برآورده کنند، مانند کارگاه بدون فاضلاب، بازیافت آب شستشو، جداسازی گسترده آب باران و محدودیت در استفاده از مواد تمیزکننده که به راحتی جدا می شوند.

دستگاه

پس از پیش تصفیه، لیتر فاضلاب ممکن است حداکثر 20 میلی گرم هیدروکربن (به عنوان مثال روغن) داشته باشد، به این ترتیب این مقدار حد در هنگام کار با یک سیستم جداسازی پیشرفته که توسط آن تایید شده است رعایت می شود. مقامات ساختمان.

قبل از وجود مایع سبک در جداکننده بیشتر از آن چیزی است که می تواند بدون اختلال عملکردی در خود نگه دارد، باید از سیستم دور ریخته شود.

این مواد جامد، لجن یا مایع روغنی، همگی زباله‌های خطرناک هستند.

برای اطمینان از اینکه این زمان دفع یا خطا به طور قابل اعتماد و به موقع تشخیص داده می شود، استانداردهای فنی بررسی و نگهداری سیستم را تجویز می کنند. آنها متمایز می شوند

قبل از راه اندازی مجدد دستگاه روغن گیرخانگی اویلی در هر 5 سال یکبار، هر اپراتور سیستم جداکننده موظف است یک بازرسی کلی جامع توسط متخصص انجام شود.

این تست همچنین شامل سفتی و کلیه قسمت های فنی از وضعیت جداره داخلی تا پارگی سیستم قفل مستقل می باشد. گزارش عملیات و ارائه مدارک فنی و مجوزها و شواهد دال بر دفع محتویات تفکیک شده سیستم نیز بررسی می شود.

مقدار واقعی فاضلاب نیز باید بر اساس مبدأ، مقدار، مواد، مواد شوینده و پاک کننده، مواد عملیاتی و کمکی، انطباق با شرایط مرزی و در رابطه با این مقدار تعیین شده فاضلاب، مناسب بودن، عملکرد و ابعاد ارزیابی شود.

از سیستم جداسازی ایرادات باید در گزارش جامع آزمون ثبت و در صورت لزوم با مشورت مقام مسئول رفع شود.

در طول تست نشتی، سیستم جداکننده i. یعنی R. تا لبه پایینی درب پر شده است. یکی از دلایل رایج برای نشت سیستم های جداسازی، اغلب اجرای ضعیف اتصالات در ناحیه ساختار شفت است.