دزد یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت و جاروبرقی رباتیک سامسونگ بالاخره دستگیر شد

مشکلات نهایی و غیرقابل حل با هر شکلی از اسکن مکانیکی، تعداد محدود اسکن در ثانیه بود که تصویری سوسو می زد و اندازه نسبتاً بزرگ هر سوراخ در دیسک که منجر به وضوح ضعیف می شد. در سال 1908 یک مهندس برق اسکاتلندی به نام A.A. کمپبل سوینتون نوشت که این مشکلات «احتمالاً می‌تواند با استفاده از دو پرتو پرتوهای کاتدی» به جای چرخاندن دیسک‌ها حل شود و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت را نیاز نیست از رادیو بگیرید چراکه از تلویزیون هم قابل دریافت است.

پرتوهای کاتدی پرتوهایی از الکترون هستند که در یک لوله خلاء تولید می شوند. سوئینتون استدلال کرد که توسط میدان‌های مغناطیسی یا میدان‌های الکتریکی هدایت می‌شوند، آنها می‌توانند تصویری زودگذر را روی صفحه شیشه‌ای لوله‌ای که در داخل با مواد فسفری پوشانده شده است، نقاشی کنند.

این پرتو ها در جاروبرقی هم وجود دارند که باعث کاهش قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ می شوند. از آنجایی که پرتوها تقریباً با سرعت نور حرکت می کنند، از مشکل سوسو زدن جلوگیری می کنند و اندازه کوچک آنها وضوح عالی را امکان پذیر می کند. سوئینتون هرگز مجموعه‌ای نساخته (زیرا، همانطور که او گفت، پاداش مالی احتمالی برای ارزشمند کردن آن کافی نیست)، اما برای او چنین کاری قبلاً در روسیه آغاز شده بود.

در سال 1907، بوریس روزینگ، مدرس مؤسسه فناوری سنت پترزبورگ، تجهیزاتی متشکل از یک اسکنر مکانیکی و یک گیرنده لوله اشعه کاتدی را کنار هم قرار داد. هیچ سابقه ای مبنی بر اینکه رزینگ واقعاً تلویزیونی کار می کرد وجود ندارد، اما او دانشجوی علاقه مندی به نام ولادیمیر زوریکین داشت که به زودی به آمریکا مهاجرت کرد.

در سال 1923، در حالی که برای شرکت الکتریکی وستینگهاوس در پیتسبورگ و پنسیلوانیا کار می کرد در همانجا قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم را اعلام کرد و زوریکین یک درخواست ثبت اختراع برای یک سیستم تلویزیونی تمام الکترونیکی ارائه کرد، اگرچه هنوز قادر به ساخت و نمایش آن نبود.

در سال 1929 او دیوید سارنوف، معاون و مدیر کل شرکت مادر وستینگهاوس، شرکت رادیویی آمریکا (RCA) را متقاعد کرد تا با پیش‌بینی این که طی دو سال، با 100000 دلار بودجه، می‌تواند یک سیستم تلویزیون الکترونیکی کارآمد تولید کند، از تحقیقات او حمایت کند.

در همین حال، اولین نمایش یک سینما خانگی اسنوا اولیه در سانفرانسیسکو در سال 1927 توسط فیلو فارنسورث، مردی جوان با تحصیلات دبیرستانی انجام شد. فارنزورث با متقاعد کردن سرمایه‌گذارانش که می‌تواند یک سیستم تلویزیونی مقرون‌به‌صرفه را با سرمایه‌گذاری تنها 5000 دلار در مدت شش ماه به بازار عرضه کند، سرمایه‌های تحقیقاتی به دست آورده بود. در این رویداد، تلاش هر دو مرد و بیش از 50 میلیون دلار قبل از اینکه کسی به سود برسد، نیاز داشت.

  • منابع:
    1. Electronic systems

  • تبلیغات:
    1. آشنایی با ویژگی های کار آفرین موفق
    2. استفاده از فوم در صندلی چوبی
    3. شیک ترین مدل کاشی و سرامیک
    4. گل رز قرمز نمادی از عشق و محبت است