خرما پیارم هرمزگان روی میز ترامپ توجه خبرنگاران را جلب کرد!!

«نان صحرا»، «میوه بهشت» – سرودهای ستایش خرما کم نیست.

اگر تعجب می‌کنید که چرا اینطور است، یک خرما تازه بگیرید؛ میوه بیضی شکل دقیقاً اندازه مناسبی برای لقمه دارد، پوست آن گاهی ابریشمی می‌درخشد، گاهی براق است، بسته به تنوع در درجه‌بندی رنگ از زرد طلایی و قهوه‌ای مایل به قرمز تا طلایی. قهوه ای و تقریبا سیاه.

گاهی اوقات، کریستال های قندی که روی ساقه های شکسته تشکیل شده اند، نگاهی اجمالی به فضای داخلی گرانبها دارند که از خمیر آبدار و شفاف تشکیل شده است که روی زبان به صورت خامه ای ذوب می شود.

اگر آن را گاز بزنید، شیرینی بی‌نظیر این میوه برای اولین بار نمایان می‌شود.

با این حال، بسته به تنوع، خرما پیارم هرمزگان می تواند از نظر طعم بسیار متفاوت باشد، به همین دلیل است که همیشه می توان تفاوت های ظریف طعمی جدید را در انواع موجود و غیرقابل انکار کشف کرد.

خرماخرما

طیف آن از ملایم و شیرین عسلی تا میوه ای و تازه تا شیرینی تند و عمیق با کمی کارامل متغیر است، یک چیز مسلم است خوردن خرمای تازه مانند یک پادشاه زندگی می کند.

خرمای تازه برای شروع متعادل روز و انرژی دادن به فرد خیلی تاثیر دارد.

زمانی یک غذای نادر از مشرق زمین، که برخی از آنها فقط مختص خانواده های سلطنتی بود، امروز خرمای تازه جزو ستاره های فوق العاده غذاها هستند.

تناسب اندام، سلامتی، تغذیه تمیز و تغذیه آگاهانه به یک روند خوشایند تبدیل شده است که همچنین آگاهی از فواید متعدد خرما را افزایش داده است

این واقعیت که خرما اغلب به عنوان عنصری در رژیم‌های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن توصیه می‌شود، مطمئناً به دلیل توانایی آن در تأمین انرژی بدن بدون تأثیر منفی با کربوهیدرات‌های بد، مانند آرد سفید یا شیرینی‌ها است.

نسبت تقریباً 27 گرم کربوهیدرات در 100 گرم خرمای تازه تقریباً منحصراً فروکتوز است.