توری پلیسه ای طرح دار خانه شما را ضد زلزله می کند

در دنیای امروز توری های قدیمی و پارچه ای جای خودشان را به توری پلیسه ای طرح دار داده اند.
باید بدانید توری پلیسه با اسم های دیگری مانند توری تاشو و یا توری آکاردئونی نیز در میان بازار موجود می باشد.توری های پلیسه توانایی انعطاف پذیری خیلی زیادی دارند و این متحرک بودن موجب باز و بسته شدن
راحت این نوع از توری ها درمیان قاب آلومینیومی آن می شود.
از ویژگی اصلی توری پلیسه ای می توان به این چند موارد اشاره کرد:

• باز و بسته شدن بسیار راحت این نوع توری ها• عملکرد بسیار عالی و طول عمری بالا• مقاوم در برابر انواع شرایط جوی• نگهداری بسیار آسان و قابلیت شستن با آب• امکان تولید آن طبق سفارش در هر نوع سایز و ابعاد است.

توری

انتخاب فضای مناسب در استفاده از توری پلیسه طرح دارمورد نظر است قبل از هر چیزی باید توجه کنید که برای کدامیک از فضا های خانه یا محل کار توری را دوست دارید نصب کنید..
توری های پلیسه را می توانید در انواع رنگ های مختلف متناسب با هر طرح و رنگ پنجره ای انتخاب کنید و به سادگی با پیچ کردن بر روی قاب در و پنجره، آن را بدون محدودیت نصب کنید.

درب‌های صفحه‌دار جمع‌شونده زمانی که به آن نیاز داریدباز می شوند و زمانی که نیاز ندارید جمع می‌شوند.
توری های پلیسه ای در صورت عدم استفاده به صورت محتاطانه جمع می شوند و نمای تمیز و بدون مانعی به شما می دهند.

چه پنجره ای با روکش داشته باشید یا یک در کشویی، توری پلیسه ای طرح دار جمع شونده بدون آسیب رساندن به دید و اجازه ورود هوای تازه، اشکالات را از بین می برد.

بعضی از توری پلیسه ای طرحدار ساخته شده با توری فولادی ضد زنگ، امنیت برای افزایش ایمنی و امنیت انواع درب و پنجره استفاده می شود.

توری های ما که بسیار فراتر از کنترل حشرات هستند، امنیت قابل اعتمادی را همراه با دید و تهویه بدون مانع ارائه می دهند.
نوعی از سیستم توری آکاردئونی از دهانه هایی با عرض 32 فوت و ارتفاع 10 1/2 فوت محافظت می کند!
بهتر از همه،این نوع صفحه نمایش به طور کامل در قسمت داخلی قاب ادغام شده است و مش صفحه چین دار در زمانی که استفاده نمی شود تقریباً به طور کامل از دید خارج می شود.