بنایی با قهوه ترک فله ای توانست دیوار ضد زلزله بسازد

یکی از موضوعات قوی که در صحنه قهوه ترک فله وجود دارد این است که ترک ها آن را بعد از غذا می نوشند، که در فرهنگ ترکی نیز لحظه ای ارزشمند برای اشتراک گذاری با دوستان و خانواده است.

همه چیز در مورد مهمان نوازی است، و فرصتی برای دریافت اخبار یکدیگر یا ایجاد دوستی های قوی.

جنبه های فرهنگی و دوستی نیز تنها دلیل نوشیدن قهوه ترک نیست. دانشمندان می گویند، کلسترول را کاهش می دهد، از بیماری قلبی جلوگیری می کند، به سیستم گوارش کمک می کند و یک آنتی اکسیدان عالی است.

پس از آماده شدن، آن را در فنجان های کوچک بریزید و به آرامی با یک لیوان آب میل کنید.

قهوه

قهوه‌خانه‌های تخصصی گاهی اوقات لذیذ ترکی را به عنوان پاک‌کننده پالت با طعم قوی و خاکی سرو می‌کنند. بعضی ها هم می گویند این یک امتحان است.

اگر مشروب‌خوار دمنوش ترکی بخورد، خوشحال می‌شود، در حالی که مشتریان ناراضی آن را ترک می‌کنند. هنگام سفارش، اولویت شکر خود را اعلام کنید، زیرا آنها آن را در طول دم کردن اضافه می کنند. آز سکرلی به معنای فقط کمی شکر است، اورتا متوسط است، در حالی که سکرلی به معنای زیاد است.

پس از اتمام، رسوب در کف فنجان باقی می ماند و افراد خاصی از آن فال می گیرند. آنها فنجان را وارونه می کنند تا باقیمانده ها به داخل نعلبکی بریزند. در بیشتر موارد، نسل‌ها مهارت‌هایی را برای درک علائم، که به عنوان تاسوگرافی شناخته می‌شود، منتقل می‌کنند.

قبل از شروع خواندن، اگر فنجان به نعلبکی چسبید، وقت جشن گرفتن است زیرا این بدان معناست که شانس با شماست. وارونه کردن فنجان باعث شکستن آن می شود.