اقدامی حیرت انگیز توسط تولیدی کاپشن چرم مردانه در صنعت مد تبریز

اگر ظاهر کلاسیک بمب افکنی است که به دنبال آن هستید، واقعاً به دو انتخاب بستگی دارد: Good Wear یا Eastman. آنها تقریباً قیمت یکسانی دارند و می‌توانید از هر دو سازنده انتظار توجه مشابهی به جزئیات داشته باشید. هنگامی که ژاکت A-2 معرفی شد، ارتش چندین پیمانکار مختلف را مورد بررسی قرار داد و هر یک از آنها علائم تجاری خود را بر روی ژاکت بمب افکن گذاشتند.

Good Wear تقریباً دوجین نسخه از A-2 را ارائه می دهد، بنابراین اگر به یک مدل بسیار خاص توجه داشته باشید باید به قیمت کاپشن چرم تبریز توجه کنید و چیزی جز آن قطعه دقیق انجام نشود، Good Wear به احتمال زیاد بیشتر از ایستمن مورد توجه قرار می گیرد. نسخه دیوید دونیگر A-2، با سردوش ها، نوک های یقه نوک تیز و جیب های متمایز، یکی از پرطرفدارترین نسخه های این کت است.

در سرتاسر (مخصوصاً در شانه ها) تناسب آرامی دارد. کاپشن چرم مردانه مشهد ظاهری منسجم را به شما نمی دهد که برخی از دوستداران چرم میل دارند، اما پوشیدن آن فوق العاده راحت و آسان خواهد بود. Good Wear و Eastman هر دو مدافعان سرسخت خود را دارند و هر دو موارد قوی برای مورد علاقه خود ایجاد می کنند.

در حالی که Good Wear انتخاب اجماع برای دقیق ترین بازتولیدهای آمریکایی در این بازی است، Eastman نام شناخته شده در بازار است. سازندگان انگلیسی تقریباً چهار دهه است که در مسابقه بازتولید بهترین کاپشن چرم مردانه هستند و در تمام مدت حسن نیت و ژاکت های باورنکردنی می سازند.

پکاپشن‌های آن‌ها به زیبایی پیر شده‌اند، و هیچ تبلیغی بهتر از یک ژاکت چرمی نیست که چند بار انجام داده و زندگی کرده است تا داستان را تعریف کند. Rough Wear A-2 یکی از محبوب‌ترین کت‌های آن‌ها است و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. Rough Wear هزاران نسخه از A-2 را در دهه‌های 30 و 40 ساخت، و بازتولیدهای Eastman تعادل جذابیت ناهموار و ظاهر زیبا را به تصویر می‌کشند که این ژاکت را به یک عنصر اصلی در کمدها و کمدهای آمریکایی تبدیل کرده بود.

سیمونز بیلت همچنان یکی از محبوب‌ترین تولیدی کاپشن چرم مردانه را در اختیار دارد که دارای فضای خوش ساخت می باشد. تعداد کمی انکار خواهند کرد که یکی از بهترین کافه‌رانی‌های اطراف را می‌سازند. این یک کت باورنکردنی برای مبلغ بسیار معقول است. با طیف گسترده ای از گزینه های چرمی کاملاً قابل تنظیم است و به زیبایی پیر می شوند.

  • منابع:
    1. Good Wear David Doniger A-2
  • تبلیغات:
    1. بازده ای محصول در درخت بادام هندی
    2. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی
    3. مقایسه روش های مختلف تولید تخمه آفتابگردان
    4. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!