از فرش 6 متری 700 شانه کاشان به جای روبالشتی استفاده کنید!!

این فرش از 85% پنبه شنیل (با افزودن 15% پلی استر براق برای درخشندگی فوق العاده) ساخته شده است که به لطف آن لمس فرش دلپذیر است، آکوستیک اتاق را بهبود می بخشد و ساختار تنفس پذیر آن در عین حفظ گرما شما را گرم نگه می دارد.

گرد و غبار و مواد شیمیایی، در نتیجه هوای تنفسی را تصفیه می کند.

بافت مسطح با درز متراکم با استفاده از روش بافت ژاکارد به شما این امکان را می دهد که الگوی بسیار دقیق و پر از جزئیات را به دست آورید و در عین حال دوام و مقاومت در برابر تغییر شکل زیر وزن مبلمان را بیشتر از فرش های ضخیم تضمین کنید.

علاوه بر این، فرش 6 متری 700 شانه کاشان به دلیل پرز کم به راحتی تمیز می شود که به راحتی می توان آن را جارو کرد. به لطف روکش لاستیکی کف فرش، فرش ثابت است و تکان نمی خورد.

ماده ای که فرش از آن ساخته شده است دارای قابلیت اشتعال کم است، در حالی که رسانایی حرارتی بالایی دارد (تأیید شده توسط گواهی ها)، بنابراین برای اتاق هایی با شومینه و همچنین با گرمایش از کف مناسب خواهد بود.

این فرش با استفاده از فناوری های تولید اکولوژیکی و رنگ های نساجی خنثی شیمیایی ساخته شده است که به لطف آن گواهی OEKO-TEX 100 را دریافت کرده است، بنابراین برای سلامتی شما و خانواده شما ایمن و دوستدار است.

فرش

به لطف این، محصولات De Poortere با حفظ استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی، کیفیت بالا و سبک متمایز را نشان می دهند.

فرش‌ها و فرش‌های Louis De Poortere را می‌توان در مکان‌های برجسته‌ای مانند لوور، کاخ سفید، واتیکان یا قلعه سلطنتی در انگلستان یافت و این احتمالاً بهترین ویترین برای این برند است.

مشتریانی که فرشی را از Carpets & More یا یکی از توزیع‌کنندگان ما خریداری می‌کنند، می‌توانند در تمیز کردن فرش‌ها روی پشتیبانی مادام‌العمر حساب کنند.

ما مجموعه فرش را سازماندهی می کنیم، آن را به خشکشویی اثبات شده خود ارسال می کنیم و سپس فرش را به منزل شما تحویل می دهیم.

با این حال، اگر تصمیم دارید فرش را به خشکشویی دیگری بدهید، حتماً آنها را از جنس آن مطلع کنید.

فرش‌های ویسکوز، ابریشم و نخی به رفتار ملایمی نیاز دارند؛ همچنین لازم است فرش را پس از شستن به درستی پهن (صاف) کرد تا به خوبی خشک شود.

ما شستشو از طریق را توصیه نمی کنیم! ما مسئولیتی در قبال نتایج ضعیف شست‌وشو توسط لباس‌شویی‌هایی به جز موارد توصیه شده توسط ما نداریم، بنابراین اگر می‌خواهید فرش را تازه کنید یا کثیفی‌های سرسخت را پاک کنید، توصیه می‌کنیم با ما تماس بگیرید.