آبمیوه ای که با شوینده من پر شده بود موجب مسمویت کودک شد!!!

غلاف لباسشویی بهتر است یا مواد شوینده لباسشویی؟ احتمالاً بسیاری از مردم این سؤال را دارند.

با دیدن گرم شدن هوا، لباس های قدیمی سال گذشته را از کمد بیرون آوردم و متوجه شدم که بسیاری از لباس های سفید تغییر رنگ داده اند، بنابراین حیف است که آنها را بی مصرف نگه داریم.

در مواجهه با مجموعه ای خیره کننده از شوینده های موجود در بازار امروز، همه سر خود را می خارند و به این فکر می کنند که چگونه شوینده مناسب خود را انتخاب کنند.

با دانه های ژل لباسشویی و شوینده من که مدت هاست طرفداران زیادی پیدا کرده اند، همه گیج تر شده اند، دانه های ژل لباسشویی بهتر است یا شوینده من؟ امروز به شما پاسخ خواهم داد.

غلاف لباسشویی بهتر است یا مواد شوینده لباسشویی؟ ابتدا تفاوت این دو را درک کنید.

مایع لباسشویی هم برای شستشوی ماشینی و هم برای شستن دستی مناسب است.

می توانید مقدار مصرف را خودتان تنظیم کنید که نسبتاً انعطاف پذیر است، شوینده لباسشویی با حرکت فیزیکی لکه ها را از لباس جدا می کند و سپس سورفکتانت کشش آب را کاهش می دهد تا آب به سطح لباس برسد و مواد فعال موجود در شوینده لباسشویی می تواند در رسیدن به این هدف نقش داشته باشد.

شوینده

غلاف های لباسشویی یک محصول لباسشویی مبتکرانه است که مخصوص شستشوی ماشینی طراحی شده است.

عملکرد ساده و راحت است و دست ها کثیف نیستند، فرمول غلیظ لباس های شسته شده را با کارایی بالا به ارمغان می آورد.

یک غلاف لباسشویی می تواند 8 تا 10 لباس را تمیز کند، دانه های لباسشویی در واقع در مواد شوینده غلیظ لباسشویی در یک فیلم محلول در آب پیچیده می شوند.

هنگام شستشو، دانه ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید،لایه محلول در آب پس از تماس با آب ذوب می شود تا مایع لباسشویی غلیظ برای شستشو آزاد شود.

غلاف لباسشویی بهتر است یا مواد شوینده لباسشویی؟ این مهم است که آنچه را که نیاز دارید به دست آورید.

دامنه کاربرد مواد شوینده لباسشویی و مهره های لباسشویی متفاوت است، بنابراین انتخاب لباسشویی مناسب برای هر فردی با توجه به نیاز خود بسیار مهم است.

در واقع، برای افرادی که به شست و شوی ماشینی عادت دارند، دانه های لباسشویی مطمئنا کمی نگرانی شما را از بین می برد.

نیازی نیست به مقدار آن فکر کنید، فقط یکی را در ماشین لباسشویی بیندازید، اما برای دختران ظریف، مطمئناً شستن با دست با مواد شوینده، مانند لباس‌های نزدیک، پارچه‌های ظریف مانند پشم یا ابریشم، و لباس‌هایی با مواد بالاتر، ایمن‌تر است؛ کافی است مقدار مناسبی از مواد شوینده را داخل بدن خود بریزید.

اگر لباس زیاد دارید بیشتر بپوشید و اگر فقط یک یا دو لباس دارید کمتر بپوشید تا اسراف نشود.